Po sukcesie Antalis Interior Design Award 2017, w którym wzięło udział 500 projektów z 29 krajów, Antalis postanowił zorganizować kolejne edycje konkursu. To doskonała okazja dla architektów, projektantów i specjalistów od projektowania wnętrz i przestrzeni komercyjnych, do zaprezentowania swoich najlepszych realizacji. Ich pasja zostanie nagrodzona przez międzynarodowe jury i wyróżniona w specjalistycznej prasie, kampanii medialnej Antalis o szerokim zasięgu i zaprezetowana podczas wydarzeń branżowych.
Kto może wziąć udział w konkursie?
Międzynarodowy konkurs Antalis Interior Design Award jest skierowany do specjalistów od projektowania wnętrz: architektów, projektantów wnętrz, agencji projektowych, szkół projektowania, drukarzy i właścicieli marek.
Warunkiem zgłoszenia jest użycie co najmniej jednego produktu z katalogu Antalis Visual Communication przy realizacji projektu. Uczestnicy mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom i budynek publiczny. W ramach konkursu mogą zostać zaprezentowane dwa rodzaje projektów:
- zrealizowane projekty w następujących kategoriach: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom, budynek publiczny pod warunkiem, że twórca wykorzystuje produkty z materiałów tekstylnych lub do wnętrz z katalogu Antalis.
- projekt 3D na białym modelu: przy użyciu produktów z katalogu Antalis Visual Communication.
W nowej edycji konkursu zgłaszający mogą również rywalizować w dwóch nowych kategoriach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna.
Po sukcesie pierwszej edycji Antalis Interior Design Awards, chcemy budować idealną platformę do wspierania specjalistów projektowania wnętrz w Europie i na całym świecie. Oferujemy im naszą wiedzę w zakresie komunikacji wizualnej, jednocześnie promując ich kreatywność i wizję poprzez ich projekty. Konkurs ten pozwala projektantom przekraczać granice kreatywności, a jednocześnie czerpać korzyści ze znacznej obecności w mediach, które pokażą zwycięskie projekty. Pomoże to w realizacji ich celów i staną się inspiracją dla innych. Różnorodność i możliwości dostosowania produktów Antalis, a zwłaszcza gamy Coala, to idealna odpowiedź na wyjątkowe potrzeby projektantów, którzy nieustannie włączają nowe trendy do swoich projektów. – mówi Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu Antalis w Regionie CSEE
Jak wziąć udział w konkursie?
Prace należy zgłaszać od 1 października do 31 stycznia 2020 roku za pomocą formularzy dostępnych na stronie www.AntalisInteriorDesignAward.com. Wszystkie zgłoszenia będą widoczne w galerii zgłoszonych projektów.
Kto zasiądzie w jury?
Nadesłane prace będą oceniać będą profesjonaliści - autorytety w zakresie art designu, projektowania wnętrz i szeroko pojętej sztuki. Wśród nich znaleźli się:
- ACCOR: Fernand Benmouffek, Design Director – Francja
- FESPA: Graeme Richardson-Locke, Technical support manager – UK
- HP: Paula Caramasu, EMEA Marketing Manager – Hiszpania
- IWG GROUP: Christophe Burckart, Country Manager France & Monaco – Francja
- PECLERS: Karin Schmitz, Business Development Director – Niemcy, Austria, Szwajcaria
- SAGUEZ PARTNERS: Yann Mignot, Design Director Associate – Francja
- ANTALIS: Agnes Lafarge, International Marketing Manager Visual Communication - Francja
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie. W konkursie zostanie przyznana również nagroda publiczności. Projekt, który w toku głosowania na stronie www.AntalisInteriorDesignAward.com. uzyska najwięcej “lajków”, otrzyma nagrodę specjalną.
Kto wspiera konkurs?
Wśród partnerów medialnych znalazły się znane i cenione w branży tytuły: Elle Decoration – główny patron medialny, Zawód Architekt, Czas na Wnętrze, Weranda, infoArchitekta.pl, archimania.pl, foorni.pl, blog Ewy Mierzejewskiej ewaiwnetrze.pl, Magazif, Restauracja, Hotelarz, Exspace.pl, Design&Biznes, Point of Design, DesignAlive, OKK! design, designteka.pl, BIZNES.meble.pl, A&B.
Partnerem merytorycznym konkursu zostało Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, którego misją jest wspieranie architektów wnętrz, promowanie ich wybitnych osiągnięć także poprzez organizację prestiżowych konkursów oraz edukacja i wymiana doświadczeń zawodowych.
O Antalis
Antalis jest liderem w dystrybucji papierów dla rynku B2B (numer 1 na świecie poza Stanami Zjednoczonymi) i opakowań przemysłowych oraz numerem dwa w dystrybucji mediów komunikacji wizualnej w Europie. W 2018 roku Grupa odnotowała sprzedaż w wysokości 2,3 miliarda euro i zatrudniała 5200 osób obsługujących ponad 120 000 klientów, firm i drukarni w 41 krajach. Poprzez 115 centrów dystrybucji Antalis realizuje około 12 000 dostaw dziennie na całym świecie i rozprowadziło 1,3 mln ton papieru w 2018 r.

-
31 marca br. ogłoszono zwycięzców konkursu Antalis Interior Design Award, organizowanego przez Antalis, wiodącego europejskiego dystrybutora papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej. Profesjonalne międzynarodowe jury, w którym zasiadły znane osobistości z dziedziny art designu, projektowania wnętrz i szeroko pojętej sztuki, nagrodziło najbardziej odważne projekty. Wśród laureatów znalazły się dwie firmy z Polski. więcej
-
Już ponad 300 projektów zostało zgłoszonych do drugiej edycji międzynarodowego konkursu Antalis Interior Design Award 2019, skierowanego do specjalistów od projektowania wnętrz. Oprócz pięciu standardowych kategorii, w tej edycji uczestnicy mogą rywalizować w dwóch nowych obszarach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna. Honorowy patronat nad konkursem sprawuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, a zgłoszenia konkursowe oceniać będzie jeden z członków SAW – architektka Magdalena Federowicz-Boule, założycielka i prezes zarządu pracowni Tremend. więcej
-
Poprzez organizację Konkursu Stowarzyszenie Architektów Wnętrz chce zwrócić uwagę m. in. na aspekt profesjonalizmu w branży. Inicjatywa wyłonienia Wnętrza Roku ma służyć wyróżnieniu architektów i projektantów dbających o najwyższą jakość usług, dysponujących rozległą wiedzą projektową i wysokimi kwalifikacjami. więcej
-
Konkurs kierowany jest do architektów, projektantów wnętrz, studentów, a także absolwentów kierunków związanych z projektowaniem. Zadaniem jest zaprojektowanie lampy inspirowanej wielosoczewkowym poliwęglanem Rowlux. Najlepsza koncepcja zostanie wdrożona do produkcji przez firmę Spectra Lighting. Laureaci otrzymają również nagrody pieniężne. To już ostatnia szansa na zaprezentowanie swojego talentu - prace można składać do 31 stycznia 2018 r. więcej

- DESIGN: Znamy zwycięzców konkursu Antalis Interior Design Award
- DESIGN: ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD
- WNĘTRZA: Konkurs Wnętrze Roku SAW. Promocja profesjonalizmu
- DESIGN: Uwaga! Niedługo zakończenie konkursu Muraspec „Jasne! Lampa zainspirowana Rowlux”
- WNĘTRZA: Zgłoś swoje biuro do konkursu OFFICE SUPERSTAR