Design
DESIGN
Marka H&M wprowadza na rynek H&M Home

Architektura wnętrz. H&M Home: marka H&M wprowadza na polski rynek dodatki do wyposażenia wnętrz i ogłasza konkurs na instalację

  • Komentarze

Architektura wnętrz. H&M Home: marka H&M wprowadza na polski rynek dodatki do wyposażenia wnętrz i ogłasza konkurs na instalację

Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody: realizacja zwycięskiej pracy wyłonionej przez Jury i jej ekspozycja w przestrzeni publicznej na terenie Warszawy, Poznania lub Krakowa oraz nagroda pieniężna w wysokości 10 tys. PLN

Fot: materiały prasowe
  • H&M_Home-architektura-wnetrz

Architektura wnętrz. H&M Home: marka H&M wprowadza na polski rynek dodatki do wyposażenia wnętrz i ogłasza konkurs dla projektantów. Zadaniem uczestników będzie projekt instalacji związanej z wprowadzeniem na polski rynek marki H&M Home

Architektura wnętrz. Znana na całym świecie marka ubraniowa H&M wprowadza na polski rynek linię H&M Home, oferującą elementy dekoracyjne wyposażenia wnętrz. Z tej okazji ogłoszony został konkurs dla projektantów. Zadaniem uczestników będzie projekt instalacji związanej z wprowadzeniem na polski rynek marki H&M Home.

Architektura wnętrz. Konkurs H&M Home

Jednym z mocnych trendów,  który można obecnie zaobserwować jest trend nomadyczny. Nomada jest w ciągłej podróży. Pracuje zazwyczaj u siebie, więc nie musi chodzić do biura. Przemieszcza się wraz z całym swoim dobytkiem – raz mieszka tu, jutro tam. Nie może więc mieć zbyt wielkiego dobytku, a każdy z nich powinien być wielofunkcyjny i mobilny. Jaki więc jest zestaw rzeczy niezbędnych do życia dla nomady? Trend nomadyczny objawia się również w architekturze wnętrz: nomadzi nie maja własnych mieszkań, lecz je wynajmują. Także tradycyjny podział przestrzeni stracił rację bytu. Jakie więc powinno być współczesne gniazdo nomada?

Architektura wnętrz - zadanie konkursowe H&M Home

Każda osoba, który chciałby wziąć udział w konkursie H&M Home musi odnieść się projektowo do zagadnienia „Współczesny Nomada | Współczesny Osadnik". Prace w formie przestrzennej instalacji, inspirowanej opisanymi zjawiskami, oraz możliwie wykorzystując w niej jesienno zimową kolekcję H&M Home z takimi elementami jak kolor, struktura lub charakter tkanin (lookbook dostępny na stronie organizatora konkursu).

Konkurs H & M Home jakie warunki musi spełniać uczestnik

Konkurs skierowany jest do młodych projektantów, architektów wnętrz, architektów, studentów szkół artystycznych i projektowych. W konkursie mogą brać udział również amatorzy, pasjonaci wzornictwa i architektury. Przesłana do konkursu H&M Home praca. Instalacja powinna być zainspirowana lookbookiem H&M Home na jesień/zimę 2013. Zaproponowana instalacja musi mieścić się w pawilonie wystawowym o powierzchni  15 mkw o wymiarach 6 m x 2,5 m. Można przesyłać jedynie zwymiarowane projekty wykonawcze oraz informacje na temat pełnej specyfikacji materiałów, kolorystyki , oraz założeń budżetowych. Koszt wykorzystanych materiałów wraz z realizacją projektu nie może przekraczać 10 tys. zł.(z wyłączeniem kosztów produktów H&M Home). Realizacja instalacji nastąpi przy współudziale specjalistów których zapewni H&M. Specjaliści zostaną dobrani do techniki w jakiej instalacja zostanie zaprojektowana i będzie realizowana.

Konkurs H&M Home - nagrody

Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody: realizacja zwycięskiej pracy wyłonionej przez Jury i jej ekspozycja w przestrzeni publicznej na terenie Warszawy, Poznania lub Krakowa oraz nagroda pieniężna w wysokości 10 tys. PLN

Terminy konkursu H&M Home

Konkurs  „ NESTING/NOMADING" organizowany przez H&M Home trwać będzie od 1 sierpnia – 27 września 2013. Realizacja zwycięskiego projektu nastąpi w październiku 2013 roku, a dwutygodniowa ekspozycja w listopadzie 2013 roku. Więcej na stronie elle.pl/hm

do góry
uaktualnij licznik
Miesięcznik architektura
W numerze 04/2017:
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Aparthotel Lwowska 1 w Krakowie
  • Węzeł przesiadkowy w Solcu Kujawskim
  • Apartamenty LEA 251 w Krakowie
  • więcej
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.