Design
DESIGN
Opakowania z designem

Opakowanie z designem. Z takim designem kawa smakuje lepiej

  • Komentarze

Kawa w designerskim opakowaniu 1

Czas na kawę. Ale w odpowiednim, designerskim opakowaniu 

Fot: Guilherme Karklin/www.behance.net/karklin
  • Kawa w designerskim opakowaniu 1
  • Kawa w designerskim opakowaniu 2
  • Kawa w designerskim opakowaniu 3
  • Kawa w designerskim opakowaniu 4
  • Kawa w designerskim opakowaniu 5
  • Kawa w designerskim opakowaniu 6
  • Kawa w designerskim opakowaniu 7
  • Kawa w designerskim opakowaniu 8
  • Kawa w designerskim opakowaniu 9
  • Kawa w designerskim opakowaniu 10
  • Kawa w designerskim opakowaniu 11

Brazylijska kawa uchodzi za najlepszą na świecie. Taka kawa jeszcze lepiej smakuje, gdy opakowanie ma odpowiedni design.

Guilherme Karklin to brazylijski grafik i designer. Jego kubeczki i opakowania na kawę pokazują, że nie tylko produkt ma znaczenie, ale również jego opakowanie. Odpowiedni design podkreśla charakter produktu, a także przyciąga uwagę konsumenta. Kubeczki na kawę zaprojektowane przez Kaklina przykuwają uwagę dokładnością detali. Proste czarno – białe zestawienie kolorów nadają opakowaniu wrażenie ekskluzywnego.

Kawa z designem

Z drugiej strony to papierowy kubek na kawę. A jednak design opakowanie świadczy, że kawa w kubeczku musi być naprawdę wyjątkowa. Kawy trzeba by spróbować osobiście. Ale z takim designem opakowanie wygląda naprawdę apetycznie.

>>To półka czy fotel? Ten designerski mebel łączy jedno i drugie

przeczytaj rowniez
Autor: Tomasz Wojciechowski
Zdjęcia: Guilherme Karklin/www.behance.net/karklin
Data publikacji: 19.07.2012 14:25
do góry
uaktualnij licznik
Miesięcznik architektura
W numerze 04/2017:
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Aparthotel Lwowska 1 w Krakowie
  • Węzeł przesiadkowy w Solcu Kujawskim
  • Apartamenty LEA 251 w Krakowie
  • więcej
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.