Design
DESIGN

Polski design ma szansę – konkurs Think Big

  • Komentarze

Konkurs - nowe firmy, nowy design

Think big, czyli druga edycja konkursu

Fot: A. Pągowski

Niezwykła bryła IzzyBike, składanego roweru miejskiego na 29” kołach, została nagrodzona w pierwszej edycji konkursu dla małych firm Think Big. Edycja druga właśnie się zaczęła

Nowe produkty, prace młodych projektantów, nieszablonowe pomysły wspierać ma konkurs Think Big. Opisywany jako program dla małych firm z globalnymi ambicjami, ma pomóc we wprowadzaniu na rynek nieszablonowych rozwiązań. Organizator Think Big, firma UPC Biznes zaprasza działające już firmy. W konkursie wziąć udział może każde przedsiębiorstwo, działające co najmniej rok i dysponujące nietypowym pomysłem na rozwój. Na zwycięzcę czeka 40 000 zł i pomoc we wdrożeniu projektu.

To już druga edycja konkursu. W pierwszej, pilotażowej odsłonie Think Big (przełom 2013 i 2014), był „Dzień Inspiracji”, zaś zwycięzcą został IzzyBike, czyli projekt komercjalizacji roweru z napędem na przednie koło, pozbawionego łańcucha.
Pierwszy etap programu, w którym zbierane są zgłoszenia, trwa 2 miesiące. Zgłoszenia zawierające opis dotychczasowej działalności przedsiębiorstwa oraz projekt rozwoju biznesu firmy można przesyłać, wypełniają formularz ze strony  http://thinkbig.upc.pl/. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 7 listopada. W drugim etapie, który rozpocznie się jeszcze w listopadzie, internauci wybierać będą dziesięć projektów, które przejdą do finału.

Think big, czyli druga edycja konkursu

przeczytaj rowniez
Autor: KZ
Zdjęcia: A. Pągowski
Data publikacji: 8.10.2014 12:49
do góry
uaktualnij licznik
Miesięcznik architektura
W numerze 04/2017:
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Aparthotel Lwowska 1 w Krakowie
  • Węzeł przesiadkowy w Solcu Kujawskim
  • Apartamenty LEA 251 w Krakowie
  • więcej
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.