Firma SITAG Formy Siedzenia świętując jubileusz przypomina swoje najbardziej udane produkty. Zamiast często spotykanej w branży dosłowności, kampania wykorzystuje współczesny design graficzny. Na potrzeby kampanii „Ikony SITAG" powstał cykl grafik – kolaży. Ich autorem jest Andrzej Dobosz, poznański grafik, fotograf i designer, członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (STGU).
Grafiki Andrzeja Dobosza mają przedstawiać „siły”, inspirujące powstanie dziewięciu modeli foteli biurowych SITAG. Grafiki oraz teksty mają być prezentowane w cyklu wystaw organizowanych w największych miastach Polski. Ekspozycjom towarzyszyć będą panele dyskusyjne, których ramowy temat to autentyczne projektowanie we współczesnej architekturze, wzornictwie przemysłowym i grafice. Pod hasłem autentycznego projektowania kryje się m.in. zdolność do podejmowania ryzyka, wprowadzanie nowych produktów zamiast wprowadzania kosmetycznych poprawek, eksperymentowanie z formą, materiałem i funkcjami.
Organizatorzy planują także organizację konkursów, w trakcie których wygrać będzie można biurowe fotele.
Cała kampania „Forma jako diagram sił. 20 lat autentycznego projektowania” będzie się toczyć do połowy 2015 roku.