ColorLove Przedszkole to przedsięwzięcie, które ma poprawić warunki w przedszkolach i wygląd budynków, w których dzieci spędzają dużą część dnia. Akcja ma też pozytywnie wpłynąć na wizerunek całej okolicy, w której zlokalizowane są przedszkola.
Do akcji zgłaszać można przedszkola z Krakowa, Trójmiasta oraz pobliskich powiatów. Termin składania zgłoszeń upływa 30 września 2015. Chęć uczestnictwa w konkursie można wyrazić, wypełniając formularz on-line pod adresem www.baumitstar.pl/przedszkole. Po zweryfikowaniu zgłoszeń przez organizatora, zostaną one opublikowane na stronie konkursowej. Zwycięzca zostanie wybrany w internetowym głosowaniu trwającym do 26 października 2015.
Dodatkowo, aby zwiększyć szansę wygranej wybranego przedszkola, za zakup jednego z produktów wchodzących w skład linii Baumit Star, czyli zaprawy klejowo-szpachlowej StarContact White, płyt styropianowych StarTherm lub openTherm, alkaliodpornej siatki z włókna szklanego StarTex, samoczyszczącego tynku strukturalnego NanoporTop oraz tynku modelowanego CreativTop można uzyskać 100 głosów, które można jednorazowo oddać na wybrane przedszkole. W aplikacji należy dołączyć skan dowodu zakupu, dokument należy też zachować do zakończenia konkursu. Wyniki zostaną ogłoszone 6 listopada. Do finału przejdzie po 10 placówek z największą ilością głosów z każdego rejonu. Spośród nich jury konkursu wybierze dwa przedszkola – laureatów konkursu. Nagrodą będzie pomalowanie elewacji budynków materiałami firmy Baumit zgodnie z projektem architektonicznym przygotowanym przez organizatora konkursu.
Akcja ColorLove Przedszkole, chociaż skierowana do najmłodszych, trafia również do rodziców oraz mieszkańców terenów, na których zlokalizowane są przedszkola. Program ma na stałe zmienić otoczenie i pomalować nasz świat ciepłymi kolorami. Chcemy, by w Polsce znajdowało się coraz więcej przyjaznych miejsc – podsumowuje Aleksandra Gilewska, manager ds. marketingu firmy Baumit.
Regulamin oraz szczegóły konkursu dostępne są na www.baumitstar.pl w zakładce ColorLove Przedszkole.
