ZUO to czarny kubik z tkaniny, mobilny pawilon z modą. Choć z zewnątrz niepozorny, ukrywa bogactwo we wnętrzu. 27-metrowa lustrzana przestrzeń zaskakuje i mimo niewielkich rozmiarów, oszałamia.
– Sklep powstał z dwóch połączonych ze sobą kontenerów biurowych o wymiarach 465 x 560,5 x 231 cm. Wszystkie krawędzie we wnętrzu podkreślone są ledowymi listwami, będącymi jedynym źródłem światła. Świecące linie powielają się w lustrach, dając złudzenie nieskończonej przestrzeni – tłumaczą swój koncept projektanci: Agnieszka Kuczyńska (Inside Outside) oraz Hanna Kokczyńska i Jacek Majewski (Super Super).
W środku można kupić ubrania marki Zuo corp. należącej do Dagmary Rosy i Bartka Michalca. To oni wraz z Łukaszem Laskowskim, odpowiedzialnym za promocję tej marki, wymyślili mobilny miejski Pop-up shop. W Warszawie ZUO był do 31 marca, potem ruszył w podróż po kraju.
Informacje: www.zuocorp.pl, www.conceptstores.pl