Rozmowy o architekturze
ROZMOWY O ARCHITEKTURZE

Marka osobista architekta

  • Komentarze

Marka osobista architekta
  • Marka osobista architekta
  • Marka osobista architekta
  • Marka osobista architekta
  • Marka osobista architekta
  • Marka osobista architekta

O skuteczną autopromocję w zawodzie architekta warto zadbać od samego początku działalności pracowni. Wielu młodych architektów obawia się jednak, że  ich biuro projektowe nie przebije się wśród konkurencji z bogatym portfolio. Jak promować usługi pracowni architektonicznej, by przyciągnąć jak największe grono zainteresowanych, zapytaliśmy Agę Kobus i Grzegorza Goworka ze Studio.O.

Rozwijanie sieci kontaktów

W przypadku Studio O. duże znaczenie w pozyskiwaniu nowych klientów mają szerokie, przyjacielskie wręcz kontakty z branżą. Kooperacja z firmami działającymi w podobnym sektorze przyniosła ostatnio pracowni możliwość zaprojektowania stoiska na Warsaw Home dla hiszpańskiej marki Cosentino, za które przyznano im wyróżnienie w konkursie Exspace StandOUT na najlepsze stoisko targowe.

Budowanie statusu Studio O. w branży projektowania wnętrz i domów łączy się z obraną przez nas strategią odpowiedniego limitowania. Pojawiamy się w charakterze ekspertów w dobrej prasie wnętrzarskiej, na opiniotwórczych portalach i podczas wyselekcjonowanych imprez branżowych: Warsaw Home, OKK! Design, Design dla Konesera czy Forum Dobrego Designu. Nie brylujemy na salonach, rozważnie wybieramy imprezy dla architektów, po części także z powodu chronicznego braku czasu. Ostatnio na szczęście nie możemy narzekać na brak klientów”- opowiadają Aga Kobus i Grzegorz Goworek.

PR dla architekta

Architekci wspominają, że warto przeznaczać stałą miesięczna kwotę na odpowiednio dobrane działania wizerunkowe. Na rynku działa zaledwie kilka wyspecjalizowanych agencji, zajmujących się public relations dla branży architektonicznej. Nikt nie zaprzeczy, że obecność w branżowej prasie i na portalach, gwarantuje wyraźne zwiększenie zainteresowania usługami firmy. „Obsługę PR można zlecić firmie zewnętrznej, lub zająć się tym osobiście. PRowcy, specjalizujący się w pisaniu o architekturze i designie, mają umiejętność przelania na papier naszych pomysłów, podczas gdy my możemy się zająć nadzorem realizacji. Tego rodzaju outsourcing pomaga naszej grupie zawodowej zyskać sporo cennego czasu”- dodają.

Strona internetowa

„Dla architekta niezmiernie ważna jest strona internetowa – zarówno jej zawartość, jak i przyjazny interfejs. Jeśli chcemy pokazać całemu światu nasze umiejętności, musimy odpowiednio je zaprezentować. Tak, by potencjalny klient po obejrzeniu portfolio Studio O, pomyślał sobie: „Wow, to oni zrobią mój dom!”- mówią Aga Kobus i Grzegorz Goworek. Warto pamiętać także o dodawaniu strony i prezentacji biura architektonicznego do internetowych katalogów branżowych. W części z nich tego rodzaju wizytówkę zrobimy za darmo, część będzie wiązać się z niewielką opłatą.

Nie zapominajmy, że architekt jest zawodem interdyscyplinarnym. Wnętrza, krajobraz czy projektowanie kubaturowe – aby płynnie poruszać się w jakiejkolwiek z tych dziedzin, trzeba łączyć w sobie wiele cech. Od umiejętności inżynierskich, dyscypliny, poprzez dryg artystyczny, na zdolnościach interpersonalnych kończąc.

Więcej na: http://studioorganic.pl/ 

***

Studio.O. to pracownia, która tworzy wnętrza, budynki jednorodzinne, a także krajobraz. Architekci najlepiej sprawdzają się w kompleksowej kreacji przestrzeni, od projektu domu, jego idealnej lokalizacji na działce i znalezieniu najlepszych połączeń ogrodu okalającego budynek, po precyzyjnie przemyślaną koncepcją wnętrza. Studio.O. kreuje przestrzenie przyjazne człowiekowi. To on, jego potrzeby, przyzwyczajenia i marzenia są priorytetem podczas powstawania i wdrażania projektów pracowni.

www.facebook.com/studio.o.organicdesign 

www.instagram.com/studio_organic/

przeczytaj rowniez
  • Design for Children. W świecie wyobraźni
    Design for Children. W świecie wyobraźni

    Właściciele Hlonda 6 Design For Children zapragnęli podzielić się z innymi swoją pasją do dobrze zaprojektowanego dziecięcego wzornictwa. Na warszawskim Wilanowie stworzyli magiczne miejsce, powstałe z myślą o najmłodszych. Nowo powstały concept store w pełni realizuje ideę miejsca, gdzie młodzi rodzice mogą wygodnie i w miłej atmosferze wybrać to, czego potrzebują dla swojego dziecka. Zadanie stworzenia projektu showroomu powierzyli pracowni architektonicznej Studio.O. więcej

  • Rola wizualizacji w procesie projektowym
    Rola wizualizacji w procesie projektowym

    Planując budowę domu, koncept wnętrz nowo kupionego apartamentu, czy remont mieszkania, musimy mieć dobry pomysł na finalny wygląd bryły budynku, czy rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne pomieszczeń. W tej sprawie warto zwrócić się do architektów, którzy zaproponują najlepsze rozwiązania i przedstawią nam wizualną koncepcję swojej pracy. Jak ważne są dobre wizualizacje w procesie projektowym i jak w zrozumiały sposób przedstawić je inwestorowi, zapytaliśmy Agę Kobus i Grzegorza Goworka, projektantów ze Studio O. więcej

  • Uroda drewna w projektach Studio.O.
    Uroda drewna w projektach Studio.O.

    Domy i wnętrza zaprojektowane przed idealnie zgrany w pracy i w życiu osobistym duet Agi Kobus i Grzegorza Goworka ze Studio.O. łączy harmonia, proste formy i spokój. Zafascynowani kulturą Wschodu, płynnie przekładają kultywowane tam wartości na architekturę i wykańczanie wnętrz. W swoich realizacjach uzewnętrzniają zamiłowanie do natury, czystości, równowagi, porządku i proponują nam przestrzenie, w których drewno gra jedną z głównych ról. więcej

  • Podróże z architekturą w tle
    Podróże z architekturą w tle

    Architekturę odwiedzanych krajów kształtują nie tylko urbaniści, ale również lokalne zwyczaje, historia, sposób życia i warunki geograficzne. Chcąc dowiedzieć się czegoś o tkance miasta warto zacząć od poznania jego mieszkańców. Z tego założenia wychodzą Aga Kobus i Grzegorz Goworek, architekci ze Studia O., podróżujący po całym świecie w poszukiwaniu inspiracji do swoich projektów. Nam opowiedzieli o niedawnych wojażach do USA i Japonii, krajów, w których poznani ludzie i fantastyczna architektura urzekły ich najbardziej. więcej

Data publikacji: 13.12.2019 12:43
do góry
uaktualnij licznik
Miesięcznik architektura
W numerze 04/2017:
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Aparthotel Lwowska 1 w Krakowie
  • Węzeł przesiadkowy w Solcu Kujawskim
  • Apartamenty LEA 251 w Krakowie
  • więcej
tagi
81.waw.pl apartament apartamentowiec aranżacja wnętrz aranżacje wnętrz architekci architekt architektura architektura Grecji architektura krajobrazu architektura polska architektura sakralna architektura Warszawy architektura wnętrz architektura wnętrza architektura Wrocławia architektura współczesna beton beton architektoniczny biuro biuro architektoniczne biurowiec BoConcept bryła centrum handlowe co zobaczyć Comitor dach dekoracje design dizajn dom dom jednorodzinny drapacz chmur drewno ekologia Euro 2012 film gotyk historia architektury hotel ikea ikona architektury komiks konkurs konkurs architektoniczny kościół Kraków kuchnia lampa loft Londyn małe mieszkanie MAŁY DOM meble Mies van der Rohe minimalizm moda modernizacja modernizm muzeum Muzeum Sztuki Nowoczesnej Newmor Nizio Design International nowoczesna architektura nowoczesne wnętrza nowoczesne wnętrze nowoczesny dom NOWY PROJEKT ZAHA HADID ogród okno ornament pawilon polski design pracownia architektoniczna projekt projekty projekty zahy hadid przestrzeń miejska przestrzeń publiczna recykling rewitalizacja sarp Serwis o architekturze stararchitekt starożytna Grecja Studio Forma 96 STYL NOWOCZESNY styl skandynawski sztuka sztuka współczesna świątynia Tremend trendy urbanistyka wakacje 2013 Warszawa wieżowce Wieżowce Warszawa wieżowiec wnętrza Wrocław współczesna architektura współczesny design wystawa wzornictwo Zaha Hadid ZAHA HADID projekty zrównoważony rozwój życie w architekturze
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.