Wnętrza
WNĘTRZA

Hygge motywem przewodnim czwartych urodzin BoConcept

  • Komentarze

Hygge motywem przewodnim czwartych urodzin BoConcept

Hygge motywem przewodnim czwartych urodzin BoConcept

Oryginalny design, dobre towarzystwo i odrobina magicznego hygge – takie właśnie były 4 urodziny BoConcept. Piękno otaczających przedmiotów, znakomici goście i niepowtarzalny klimat, sprawiły, że wszyscy poczuli się jak u siebie. Na wydarzenie, prosto z Danii, przybył René Hougaard, designer od lat współpracujący z marką. 

6 grudnia 2017 r. odbyły się czwarte urodziny salonu BoConcept, mieszczącego się przy ul. Woronicza 31 w Warszawie. Wydarzenie przebiegło w niepowtarzalnej atmosferze hygge. Słowem hyggeligt Duńczycy opisują błogość, relaks, niespieszną radość z danej chwili. Zawarte w nim jest więc wszystko, co wprawia nas w dobry nastrój. Według filozofii hygge wnętrze to przestrzeń idealna – dokładnie taka, w której czujemy się najlepiej. Taki oto klimat udało się stworzyć przedstawicielom warszawskiego salonu BoConcept. Gościem Specjalnym urodzin tej marki w Polsce był René Hougaard, projektant od lat z nią współpracujący. Designer przeniósł uczestników spotkania w czasie, prezentując im etapy rozwoju i zmiany zachodzące w firmie. Pokazał, jak na przełomie ponad 65 lat zmieniła się oferta BoConcept – od prostych systemów regałowych, przez kompleksowe aranżacje przestrzeni, po wysmakowane dodatki. Po prezentacji można było osobiście porozmawiać z René Hougaardem. Było przytulnie, nowocześnie i z klasą, czyli dokładnie tak, jak kojarzona jest marka BoConcept – sieć duńskich salonów z barwną i wieloletnią historią, oferująca wysokiej jakości artykuły wyposażenia wnętrz. Może ona pochwalić się ona 250 punktami sprzedaży w 60 krajach świata. Warszawski showroom BoConcept przy Woronicza to coś więcej, niż kolejny salon sprzedaży mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Jest przede wszystkim miejscem spotkań sympatyków najlepszego designu, w którym organizowane są liczne warsztaty, prezentacje produktów oraz eventy, także z innych branż, między innymi modowej.

W urodzinach warszawskiego salonu wzięli udział wyjątkowi goście: znani architekci, projektanci i celebryci. Wydarzenie cieszyło się także dużym zainteresowaniem mediów. Nie zabrakło wśród nich przedstawicieli branży wnętrzarskiej, reprezentującej takie czasopisma, jak: Label, Elle Decoration, Moje mieszkanie, Dobre Wnętrze. O pyszny i designersko prezentujący się catering zadbała Agnieszka Mitoraj z restauracji Mjud. Technologiczne zaplecze to zasługa marki Samsung, która dostarczyła na wydarzenie telewizor The Frame. Partnerami urodzin były także BMW, Ballantines oraz Absolut.

René Hougaard, obecnie tworzący pod nazwą ARDE, uzyskał tytuł magistra architektury i projektowania mebli w Aarhus School of Architecture w 2003 r. Od tego czasu nabywał doświadczenia, projektując dla wielu firm meblarskich. W 2004 r. stworzył markę Dnmark, która cztery lata później została kupiona przez fundusz inwestycyjny Erhvervsinvest. Przez prawie pięć lat od 2010 r. pracował jako kierownik ds. kolekcji dla BoConcept. W tym czasie był odpowiedzialny za ponad połowę linii mebli tej firmy. Jest autorem wielu projektów, m.in.: biurka Cupertino (BoConcept Design Icon), krzeseł Florence, London i Oslo, stołu konferencyjnego Torino czy nowoczesnego fotela wypoczynkowego Harvard. W 2014 r. René Hougaard postanowił założyć własne studio projektowe o nazwie ARDE i zaczął projektować dla wielu znaczących firm, w tym również marki BoConcept.

Przedstawicielom BoConcept życzymy kolejnych jubileuszy, a wszystkich, którzy chcą bliżej poznać tę markę oraz ideę wnętrz w stylu hygge, zapraszamy do odwiedzenia salonu przy ulicy J.P Woronicza 31 w Warszawie lub na stronę www.boconcept.pl.                 

przeczytaj rowniez
Data publikacji: 14.12.2017 11:51
do góry
uaktualnij licznik
Miesięcznik architektura
W numerze 04/2017:
  • Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
  • Aparthotel Lwowska 1 w Krakowie
  • Węzeł przesiadkowy w Solcu Kujawskim
  • Apartamenty LEA 251 w Krakowie
  • więcej
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.