Producenci telewizorów coraz bardziej różnicują ofertę. Z jednej strony telewizory rosną, zakrzywiają się i zajmują coraz większą powierzchnię ściany. Na domowe kino zajmujące pół pokoju nie zawsze jest jednak miejsce. Nie wszystkie aranżacje wnętrz łatwo pogodzić ze współczesnym designem. Jednym z zyskujących popularność rozwiązań jest kilkumilimetrowej grubości ekran LCD ukryty za lustrzaną taflą. Telewizor pojawia się tylko wtedy, kiedy jest potrzebny – jak w starych filmach s-f. Filmowe skojarzenia są tym bardziej uprawnione, że wiele nowych urządzeń można obsługiwać komendami głosowymi.
Na rynku jest już dość dużo tego rodzaju produktów, a oferta się poszerza. NSG Group wprowadza na polski rynek szkło Pilkington MirroView™ przeznaczone specjalnie do multimedialnych ekranów.
Nowe szkło występuje w dwóch wersjach. Pilkington MirroView™ przeznaczony jest do słabo oświetlonych pomieszczeń, jak sypialnie oraz łazienki. Szkło Pilkington MirroView™ 50/50 nadaje się do wnętrz o znacznym natężeniu światła. To między innymi salony w galeriach handlowych, restauracje i hotele. W takich pomieszczeniach dobrym pomysłem może być także zainstalowanie szyb w wersji hartowanej lub laminowanej, bardziej odpornej na uszkodzenia.
